Nakladatelství Hejkal / Podzimní knižní veletrh
Podzimní knižní veletrh
 podle žánrů
 podle žánrů
 podle data vydání
 podle vystavovatele
 

Virtuální veletrh - kniha


Vystavovatel:Nakladatelství Audiolibrix
Název knihy:Smysluplná práce
Autor:Seth Godin
Podtitul:Manifest pro týmy v 21. století
Překladatel:Jolana Navrátilová
ISBN:978-80-88494-21-8
Rok vydání:2023
Vazba:brožovaná
Počet stran:216
Doporučená
prodejní cena:
299 Kč
Anotace:Přehodnocení toho, čím může být práce a vedení, z hlavy vizionáře, známého autora a myšlenkového vůdce Setha Godina. Proč má práce zrovna takovou podobu, jakou má, proč je čím dál tím víc vysilující a co můžeme my všichni – zejména lídři – udělat, aby měla novou, lidštější podobu?

Ekonomická nejistota spolu s nárůstem práce na home office jsou příčinou toho, že se cítíme více odtržení od významu práce, kterou vykonáváme. Manažeři vyvedení tím z míry reagují tvrdšími podmínkami a sankcemi, propouštěním, zvýšenou kontrolou a povinnou účastí na schůzích. Zaměstnanci častěji opouštějí své pozice anebo odvádějí jen přesně tolik práce, kolik je nezbytně nutné. Vzdej se svých snů a své duše, přesvědčujeme se navzájem, a můžeš si koupit pár věcí, které ti zajistí status a spokojenost. ALE TAKHLE TO BÝT NEMUSÍ.

Seth Godin, autor legendárních knih o podnikání a marketingu, se ve 144 slokách dotýká příčin toho, co je na práci jak pro pracovníky, tak pro management tolik bolestivé. Ukazuje, co stojí za těmito trendy a jak lépe a smysluplněji práci pojmout.

Stojíme před jednoduchým rozhodnutím. Buď participovat na kocovině, kterou průmyslový kapitalismus prochází, dál uvažovat o lidech jako o nahraditelných součástkách stroje a účastnit se marného soutěžení s umělou inteligencí, alias závodu ke dnu. Nebo se propojit v zájmu vystavění organizace, která má větší význam, než jen generování zisku, ve které bude mít každý své místo, účel a důvěru, díky níž ze sebe bude moci vydávat to nejlepší – bez ohledu na to, z jakého místa práci vykonává.

Tato kniha je určena ke sdílení se šéfy a kolegy, k diskuzi a k použití v praxi. Ať už zaujímáme jakoukoliv pozici, máme možnost něco změnit. Neboť, jak píše Godin: „LIDÉ NEJSOU ZDROJE. NEJSOU NÁSTROJEM. JSOU SMYSLEM.“
WWW:https://nakladatelstvi.audiolibrix.cz/titul/smysluplna-prace/
Žánr:literatura faktu (česká i překladová)
Za zveřejněné údaje odpovídají vystavovatelé, s výjimkou rubriky Akce na veletrhu, kde čas a místo konání potvrzuje vedení Podzimního knižního veletrhu.

PhDr. Markéta Hejkalová,  Dolní 153, 580 01 Havlíčkův Brod
tel. 569 424 115, e-mail hejkal@hejkal.cz

Stav: Nepřihlášen - přihlásit

od 7.10.2007
Aktualizováno: 01. září 2016