Nakladatelství Hejkal / Podzimní knižní veletrh
Podzimní knižní veletrh
 podle žánrů
 podle žánrů
 podle data vydání
 podle vystavovatele
 

Virtuální veletrh - kniha


Vystavovatel:Jan Fischer, Nakladatelství Idea servis, společnost
Název knihy:Základní principy marketingu
Autor:Švarcová Marie
Distributor:Centrum učebnic; e-mail: obchod@centrumucebnic.cz
ISBN:978-80-85970-87-6
Rok vydání:2016
Měsíc vydání:01
Vazba:V2
Počet stran:272
Doporučená
prodejní cena:
259 Kč
Anotace:Publikace má napomoci v orientaci v marketingové terminologii a pochopit podstatu a význam marketingu v podnikání v tržním a dynamicky se měnícím prostředí. Marketing je objektivně nutná metoda řízení firem a je charakterizována nejen v makroprostředí, ale i mikroprostředí, ve vztahu k nezbytnému výzkumu a praktickému využití marketingového mixu. Důraz je kladen i na rozdíly v propagaci produktu.
Určeno pro studenty bakalářského studia.
WWW:www.ideaknihy.cz, www.centrumucebnic.cz
Žánr:odborná literatura a učebnice (česká i překladová)
Za zveřejněné údaje odpovídají vystavovatelé, s výjimkou rubriky Akce na veletrhu, kde čas a místo konání potvrzuje vedení Podzimního knižního veletrhu.

PhDr. Markéta Hejkalová,  Dolní 153, 580 01 Havlíčkův Brod
tel. 569 424 115, e-mail hejkal@hejkal.cz

Stav: Nepřihlášen - přihlásit

od 7.10.2007
Aktualizováno: 01. září 2016