Nakladatelství Hejkal / Podzimní knižní veletrh
Podzimní knižní veletrh
 podle žánrů
 podle žánrů
 podle data vydání
 podle vystavovatele
 

Virtuální veletrh - kniha


Vystavovatel:PORTÁL, s.r.o.
Název knihy:Public Relations
Autor:Jacquie L’Etang
Podtitul:Základní teorie, praxe, kritické přístupy
ISBN:978-80-7367-596-7
Rok vydání:2009
Měsíc vydání:08
Vazba:váz.
Počet stran:344
Doporučená
prodejní cena:
575 Kč
Anotace:Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií.
WWW:http://obchod.portal.cz/produkt/public-relations/
Žánr:odborná literatura a učebnice (česká i překladová)
Za zveřejněné údaje odpovídají vystavovatelé, s výjimkou rubriky Akce na veletrhu, kde čas a místo konání potvrzuje vedení Podzimního knižního veletrhu.

PhDr. Markéta Hejkalová,  Dolní 153, 580 01 Havlíčkův Brod
tel. 569 424 115, e-mail hejkal@hejkal.cz

Stav: Nepřihlášen - přihlásit

od 7.10.2007
Aktualizováno: 01. září 2016